|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Godt å høre du er i bedre form.
Ja, jeg må si jeg følte meg virkelig som askepott på lørdag.. .
I dag har jeg hatt sånn rastløs følelse i meg og veid for i og i mot, så sendte forloveren min meg et bilde av meg i kjolen og da ble jeg sikker med en gang. Kan ikke fatte at det er meg på bildet....og at jeg skulle kle en slik kjole 
Så koselig med 10 års bryllupsdag, det er så hyggelig med en fest da, det er så fint å gjøre litt ekstra ut av det synes jeg...
De bildene MÅ vi bare få se engang! Har litt den følelsen jeg også når jeg ser meg i speil eller i vinduet, da ser jeg at jeg har blitt mye mindre. Men i mitt indre opplever jeg ikke meg selv slik!
Tar nok tid før vi føler oss slanke i enhver situasjon. Ofte i sosiale ting....da føler jeg meg som store Monica, kanskje fordi det er så mange av mine slanke venninner der som alltid har vært slanke, så er det som om jeg ikke klarer å se at jeg nærmer meg det jeg også. Man inntar vel sin "rolle" i vennekretsen gjennom årene som går.
Snakket med en god kunde her som jeg syntes er slank og flott. Men hun hadde gått opp 10 kilo fra match vekt. det kunne ikke jeg se....så vi ser nok ikke tykke ut lenger når vi nærmer oss målet...men vet jeg ikke føler meg helt ferdig før denne magen og "vingene" (de er til ingen nytte, klarer ikke flakse med de engang... ) på ryggen er helt borte!!!!!
ENIG MED DEG, Streber fortjener sååååååååååååå nedgang!