Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 19:20   #1038
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Endelig kvitt feberen, men det går unna med snytepapir, kanskje brukt en hel sånn pakke med 12 i snart...

TITTI: For en fantastisk helg....skulle tro du het Askepott til mellomnavn....sukk!!!!
Skulle gjerne vært i dine "sko" i helgen! Hørtes helt perfekt ut, fra første glasset med vin og til det siste!!!!! Skulle gjerne giftet meg igjen ja....men det må bli med samme mannen... Vi har 10 års bryllupsdag til juni, vi holder på å gjøre klar invitasjonene. Viktig å feire og markere og ta vare på familie og gode venner.

Godt å høre du er i bedre form.

Ja, jeg må si jeg følte meg virkelig som askepott på lørdag...
I dag har jeg hatt sånn rastløs følelse i meg og veid for i og i mot, så sendte forloveren min meg et bilde av meg i kjolen og da ble jeg sikker med en gang. Kan ikke fatte at det er meg på bildet....og at jeg skulle kle en slik kjole

Så koselig med 10 års bryllupsdag, det er så hyggelig med en fest da, det er så fint å gjøre litt ekstra ut av det synes jeg...

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

heihei, måtte bare innom å kvitre litt, det er ikke veiedag så tallet er ikke offesielt-men hadde gått ned til 76 blan i dag-etter selskap i går, overqaskende-men det kan forandre seg til fredag da, men i dag er jeg glaaaadEnn du da titti-74,dæsken det er lenge siden jeg har sett det tallet!

He he, 74-tallet var der bare lørdag, ikke sett noe til det i dag gitt.
Så gøy at vekta går nedover, STreber. Det er sååå fortjent.

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

. Har sendt mail til klinikken ang melka også for å være sikker, men det ser da ikke ut til å være et problem da heldigvis. Jeg begynner med den iallefall. Hvis jeg må ta skummet kan jeg likesågodt ta vann. Klarer ikke skummet melk dessverre.
.

Jeg har brukt både lett og skummet alt ettersom hva vi hadde, vann går også fint.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat