|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Midnight Choir, her.
Hei!
Du og jeg ser ut til å følge hverandre ifht utfordringer og opplevelsen av å flate ut, men du har jammen gått ned hele 4 kilo! Det er jo kjempebra!! Jeg har "bare" gått ned 3, så her ligger du uansett foran i løypa. Kjør på, så skal vi se at vi sammen klivrer ned fra "platået" vårt som Torkil henviste til i en annen tråd her inne. Dette skal vi få til!! Jeg kjører litt redusert matinntak men fortsatt høyt fettintak denne uken, så skal jeg se om det gir effekt. Har ikke vært sulten de siste 4 ukene, så det er mulig jeg ligger litt høyt i totalinntaket og derfor kan roe itt ned på spisingen. God uke til deg! Stor klem
Å så koselig innlegg Tusen takk for det, å en god uke til deg også 
Så gøy å ha noen som er noenlunde lik meg selv, ja dette SKAL vi klare !!!
Jeg har også vurdert å spise litt mindre, å gjort det innimellom, men merker at jeg blir fortere sulten da, så har egentlig hellet mer mot å kutte litt mer i fløte osv, så nå bruker jeg kun vann i omeletten, men har CF til, å av og til ost oppi..
Fløte har jeg ikke så ofte lenger heller, skal bli spennende p se om det funker, eller om jeg egentlig bare sparker meg selv i baken, ved at jeg ikke får nok fett i kosten..
Blir spennende å følge deg videre 
Ja jeg er suuuper fornøyd med 4 kg Men samtidig så blir jeg så usikker når det stopper opp, eller at jeg får oppgang... men forsøker å ikke stresse med det.
Snakket med en som var innom jobb idag, å han hadde gjort dette tidligere, å han hadde tatt av 8 kg på 7-8 MND :O Så når jeg hørte det var jeg super fornøyd med mine 4 på allerede 3 uker...så får bare gjøre mitt beste, å håpe at det går sakte men sikkert mot målet ...

|