Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 12:12   #121
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jau, kroppsfasongen min er det ikke mye tvil rundt, men det med medfølgende klestips - stort sett er det ting jeg har "funnet ut" helt på egenhånd, som at det (for pæreform) lønner seg å ikke gjemme overkroppen, og gjerne ha rette bukser eller jeans med litt bootcut (som er enda en utfordring, for en som aldri finner bukser som ikke er over 10 cm for lange...) - og så er det noen råd jeg glatt ignorerer, siden de ikke passer meg: Det at pærer bør ha sko med litt hæl, for eksempel. Jeg er slabbedask på min hals, og dessuten uvøren og tilbøyelig til å få betennelser i føttene, så... flate, sunne såler, takk. Om det er mindre kledelig får bare være.

Men farger synes jeg er vilt vanskelig. Jeg har "alltid" antatt ut fra det jeg leste at jeg var en sånn typisk nordisk type som skal ha lyse farger og i alle fall ikke kle seg i svart, uten at jeg brydde meg noe særlig om det, hehe. Men så begynte jeg å tenke over det, for jeg ser faktisk (sammenligningsvis) ganske bra ut med svart mot ansiktet, så nå har jeg lest meg til at jeg sannsynligvis er "kald og dus". (Jfr denne hjelpsomme bloggen )

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat