Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 08:15   #15
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Trenger oppmuntring, og da er dere de beste i verden å spørre

Jeg tror jeg skjønner hvordan det føles. Jeg har også vært "veldig flink", synes jeg, og har holdt meg unna alt som ligner sukkererstatninger, Pepsi Max, Atkinsbarer osv osv, men likevel... startet 3.januar på 73 kilo og har vært nede i 68,6, men idag var det igjen 70*sukk* Samtidig har jeg jo gått ned 3 kg, så det er ingen krise "whatsoever", men det er utfordrende kjenner jeg. Jeg var så ivrig i starten av jeg glemte å bruke målebånd, for det hadde gitt meg en bedre indikasjon enn vekta gjør, og det er ingen tvil om at klærne har blitt er romslige. Kjøpte meg forresten ny vekt for 3 uker siden. Den lever sitt eget liv, ser jeg, for den endrer seg for hver gang jeg trår oppå. Av alle ting kan jeg veie meg når jeg står opp, og 5 min etter, når jeg har vært på toalettet og har dusjet, så øker vekten med inntil 400 gram. Fascinerende greier.

Jeg ser at du, Torkil, peker på at dette kan være tegn på et litt kjedelig platå, så det skal jeg faktisk slå meg til ro med denne uken I tillegg har jeg trent, med joggeturer (30+50 minutter) og stepmaskin(15 min) i tillegg til styrketrening, så jeg legger det også inn i regnskapet. Så håper jeg så inderlig at vekten står meg bi og synker i tråd med innsatsen. Jeg skal forsøke å redusere matinntaket noe, uten å redusere fettmengden. Krysser fingrene!! Og lykke til, alle dere andre også som nå kjenner at det går litt i motbakke!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat