|
Sv: Den store felles ED-tråden
Uff, god bedring, Monica. Håper virkelig ikke du blir syk nå igjen altså. 
Jeg har hatt en helt super helg.
Herregud så gøy det var og prøve brudekjoler og sååå mye fine kjoler...sukk. Jeg prøvde noen helt fantastiske kjoler. Det var så moro siden alle kjolen passet meg så fint og jeg følte meg faktisk slank og fin i alle sammen. Tror faktisk jeg har funnet drømmekjolen. Har hengt den av og skal bestemme meg til uka....Helt fantastisk service i brudesalongen vi var i, jeg svever litt enda..og selvtilliten steg et par hakk og alt ble så realistisk...tenk at lille meg skal gifte meg og ha på en sånn nydelig brudekjole...sukk.
Her har de også alt av utstyr til mann, brudesvenner og brudepike. Så deilig og finne alt på et sted og i lokalmiljøet...
Hadde med meg forloveren min, vi tok et lite glass vin før prøvingen og etterpå feiret vi med lunsj og mere vin...Hun har laget første utkast til invitasjonen til bryllupet, det blir så bra. Hun jobber i reklamebyrå og skal hjelpe oss med alt fra inivtasjon til bordkort, kirkeprogram osv...
Senere på kvelden dro kjæresten og jeg ut og spiste på Big Horn, nydelig mat og enda mer vin på den vordende brud. , og så dro vi på utested hvor vi hørte på et mulig bryllupsband. Hadde det kjempeartig ute på byen, men det blir nok ikke det bandet som skal spille i bryllupet vårt, litt for heavy for oss.
I dag har vi fylt ut kirkepapirene og skal få sendt avgårde til uka, så nå begynner ting og skje igjen. 
Ellers har vi bare slappet av i dag, kjæresten disket opp med nydelig frokost, så dro vi til byen og hentet bilen min og gikk en lang tur i skogen før vi avsluttet turen med en liten kaffe latte på kafé. Har spist wok til middag og nå er det snart tid for Åndens makt og litt kvelds.
Har blitt lite ED, men stort sett lavkarbo i helgen, men masse masse vin da..

|