Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 16:27   #165
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Haha, jeg vet
Er litt slitsomt til tider da jeg ikke vet hvilken retning jeg skal ta
For jeg er slik på alle måter, ikke bare musikken. Hører liksom ikke hjemme noenplass

Tool, du din heldiggris! Jeg har aldri fått sett de live desverre. Ville så veldig da de spillte på øya sist, men måtte jobbe
Håper virkelig de legger ut på verdensturne, og innom Norge, når de er ferdige med det nye albumet sitt!!

Ikke tenk på det! Lik den musikken du liker, du! Jeg er ganske vid i min musikksmak selv, enn om den ikke strekker seg til Lady Gaga . Rock er jo i hovedsak min greie, gjerne av den litt alternative sorten, men igjen er jeg et Prince-fan av rang!

Jeg så Tool på Roskilde i 2001. Helt utrolig fantastisk! Jeg har nærmest slitt ut Ænima-skiva som var en voldsom åpenbaring for meg i sin tid, og har nok dessverre ikke fulgt så mye med på hva de har gjort siden jeg var tidlig i tjueåra. (Noe jeg kanskje burde gjøre noe med?!).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat