Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-04, 19:53   #360
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

I dag har jeg sovet lenge, gått tur i skogen og vært i barnebursdag. Jeg er en karbojunkie.... Klarer virkelig ikke å styre meg når jeg ser fersk gjærbakst. Så nå har jeg bomull i hodet. (Føles det som da... ). I ettermiddag har jeg kost meg noe så inn i granskauen. Jeg har tatt fatt på en ca. 10 cm høy bunke med utklipp fra ukeblader med helsestoff. Har samlet et par år! Står masse om alternativ medisin og kosthold i ukeblader. Blant annet skrevet av Baldeklinikk-legene, Roald Strand, Fedon og homeopater/osteopater/akupunktører. Dette driver jeg og sorterer alfabetisk, for å sette inn i helsepermen min. Så heretter er det bare å slå opp på "S", så står det utklipp om sukker, søvn, stress, smerter m.m., på "m" står det om MS, mosjon, meditasjon, multer m.m. Skjønner? Dette synes jeg er givende, og jeg har også planer om å ha et blankt ark foran hver bokstav, som jeg anfører en henvisning til bladnummer og side for Mat&Helse-reportasjer. Så har jeg Mat&Helse-bladene sortert i andre permer. Jeg tenkte også å putte inn utskrifter fra nettaviser, fra lavkarbo.no og annet. Om 10 år har jeg kanskje en perm for hver BOKSTAV....????