Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 12:17   #1881
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Da er jeg i gang igjen. Jeg har ingen god følelse denne gangen. Jeg forventer nesten å mislykkes, men nå skal jeg først og fremst ha fokus på å gjenvinne kontrollen, og ikke så mye på slanking. Jeg håper bare at jeg har ork til all matlagingen. Det er der motivasjonen mangler mest. Minstejenta er bare 14 måneder og kan ikke spise noe særlig med salt, og jeg bruker veldig mye bacon i middagene når jeg lever på lavkarbo. Er det noen av dere som har små barn som lever lavkarbo? Kan dere fortelle hvordan dere gjør det med familiemiddagen?

Når jeg lever lavkarbo går jeg altid innom europris å kjøper masse sånne beholdere som man kan lagre mat i. Så når jeg lager mat så lager jeg i gedigne porsjoner sånn at jeg kan fryse ned mangenmåltider. Hjelper veldig på motivasjonen min fordi jeg vet at om jeg ikke skulle gidde å lage mat så har jeg alikevel mye i frysen. Et lanbrett med brokoli og blomkål gratengn holdt til ca15 middager for meg. Da hadde jeg også litt skinke og bacon oppi alt jeg syntes var godt til. godt for seg selv eller kyllinglåret jeg kjøpte på spar Når jeg lager tekaker eler oopsier lager jeg også mangen for de er så gode. og så fryser jeg de osv.. gutten min får det samme som meg vis ikke pappaen lager poteter ved siden av. laget altid lavkarbo som alle kunne ha men nå er ikke jeg sånn at jeg hiver salt og bacon oppi ting bruker gjerne baconet som salt Håper dette hjalp på motivasjoenen

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat