|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen
Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet! 
Jeg hadde det slik lenge. Jeg gikk på store doser vanndrivende medisiner, men fikk likavel ikke ut vannet. Rødvin var faktisk det eneste som funket! Men sånn etterpå var det som hjalp var at jeg byttet medisin. Nå går jeg på en normal dose og pisser normalt. Det du kan be legen sjekke er om det antidiuretiske hormonet ditt er normalt. Har du for mye av det vil ikke kroppen pisse. Dette er en dyr test som utføres ca bare en gang i måneden på Aker sykehus så du må kanskje mase mye for å få tatt den. Jeg har testet denne to ganger og testene har vært negative hver gang, MEN denne testen gjorde det slik at de endret medisinen min og da ble alt ok i vannveien!