Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her. Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet!
Alkoholen vil i hvert fall få litt fart i sakene, så kanskje det kan jump starte systemet igjen! Drikk mye rent vann igjen i morgen, da! Takk for skryt! Noe bør jeg ha igjen etter 2 år på kjemilinja på ingeniørhøyskolen og 3- årig sykepleierutdannelse!