Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 20:12   #5450
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Korrekt!
Til vanlig har vi disse hormonene for å sikre at ikke alt vannet forsvinner. Alkoholen setter produksjonen ut av spill, derfor virker alkohol vanndrivende og vi kvitter oss med mer væske enn vi får i oss-> dehydrering-> skrekkelig vondt i hodet fordi hjernecellene er de som er mest følsomme for dehydrering!
Dagens lille forelesning!

Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen

Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/