Stakkars deg Streber med den hodepinen. Har hatt noe lignende selv et par ganger, kan ikke sammenlignes med vanlig hodepine..... ...og VELDIG gratulere med -100gr. Alle gram regnes, man blir mer godt humør av at de går av enn at de sitter på til neste uke.....så nå kan du kaste deg over de neste 100 grammene Grotingeling: Syntes du er god i pålagt sukkerkikk...kjipt altså. Men så er det godt å vite hvordan helsen er..... Anngående bestilling av produkter, bestillte jeg for en måned av gangen noen ganger mer...men så gikk jeg tom for noe! Så du finner fort ut av hvor ofte du må bestille. Blir ca. 4000 i mnd. Ble det for meg ihvetfall i fase 1. Titti: hvordan gikk prøvingen (fnis....)...fortell.....?!?!?!?!??!?!?!? ...her er jeg så irritert....har fått ny hoste og har sånn feberfølelse i kroppen. Var "ferdig" med influensa 6 januar. Nå syntes jeg vi har hatt nok snart.....men får bare ri det av meg. Digg at vi allerede har bestillt sommerferie til Spania....en gulrot mot sommeren! God lørdagskveld