Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 18:31   #1
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Boller, litt skuffet ...

Jepp, ble litt skuffet nå når jeg gikk inn på diett.no og la inn bolle oppskrifta mi, som liksom skulle være litt lavkarbo, men som ikke ble det. Og det etter at jeg har latt dette bli min lunsj i dag, 2 boller, med hvitost. Va jævlig godt da, men gjør ikke like godt i skrotten no nei.
Bytta ut smør med Vita hjertegod olje, bytta ut sukker med splenda, erstattet 10 dl av hvetemed med 7 dl fibra og 3 dl bakepro. Men det hjalp så lite. Bollene ble godt mottatt av familien, enda de så at det var fibramel i dem....men hva hjelper det meg, når hver bolle har 26,6 gram karbo. Huff, det ble kraftig smell i dag gitt, slettes ikke bra. Tenkte jeg skulle unne meg lasagne i kveld, sammen med familien, men nå blir jeg nok nødt til å la den ene delen av forma bli med squash og cottage cheese istede tror jeg. Har jo alt godt over 60 karber i dag Oj oj oj.
Noen som har greid å lage skikkelige boller, som er enda mer lavkarbo enn dette ? For dette var et skudd i blinde, skjønner jeg. Dem er jo helt klart sunnere, enn vanlige boller, men....lavkarbo, niks.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat