Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 16:22   #43
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodpris på fløte

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så kult, det er veldig godt å høre at det virker til å ha effekt!
Ellers har jeg i mellomtida fått tips om akkurat det samme middelet av ei venninne som sliter litt med det samme som meg.
Det blir nok ikke til at jeg kjøper det riktig ennå, for jeg har fortsatt tenkt å bare holde meg unna en stund til. Men jeg tenker på kanskje til påske, da jeg skal hjem til foreldrene mine. Mamma synes det er nok plunder med å lage mat (ikke fordi hun er mot kostholdet mitt, men fordi hun hater å lage mat ) når jeg er hjemme, om jeg ikke kan spise meieriprodukter i tillegg .

De var ganske dyre; tror jeg betalte 345,- for ett glass Men man kan abonnere på dem, og da blir det ganske heftig rabattert - og abonnementet er ikke slik at du automatisk får et glass i mnd eller så, men at du forhåndsbetaler og bestiller nye glass når du er tom. Tror jeg.

Det beste er vel kanskje å holde seg unna slike ting som kroppen ikke tåler - men Camomillamannen spiser sjelden de melkefrie alternativene jeg lager Han liker bedre mat med melk, og det andre blir stort sett bare kastet. Så da dette er virkelig gull for både ham og meg

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat