Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 16:07   #9
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 41
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen råd her...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

ja, altså, jeg går på p-sprøyte, så mensen skal jeg egentlig ikke ha... men på onsdag blødde jeg, og i dag blør jeg... merkelig, men har skjønt at dette er ganske vanlig på lavkarbo. kroppen ordner opp i hormonene tydeligvis, så nå har jeg bestemt meg for å ikke ta flere sprøyter på en stund, så kanskje fettet løsner litt lettere da. ja, jeg har tatt av mange cm, så det går jo rette veien, og jeg har sett at andre har gått opp og ned gjennom prosessen, så... men det var det å få hjernen min til å skjønne det da.. he he...
neida, salt spiser jeg lite av, og vann drikker jeg mye av...
men jeg har bestemt meg for at det blir ingen burger king i dag... skal prøve en stund til å se hva som skjer. vil ikke ødelegge for meg selv nå.
men om 4 uker, så må det ha skjedd noe tenker jeg...

Eg fekk ein tanke her, kan p-piller osv påvirke vektnedgongen? Eller vil eit lavkarbokosthold vere med å stabilisere syklusen? Eg har hatt litt småblødningar dei siste dagane, og skal ikkje har mensen. Føler meg litt slapp, vondt i hovudet og sånt også. Typisk at slikt skjer når eg skal ut å reise!

Vil forresten takke for eit supert forum! Eg les og les, og lærer heile tida noko! Kjekt at det er så mange kunnskapsrike menneske her, og at dei vil dela kunnskapen sin med oss andre. Eg har snart ete lavkarbo i fire veker, og har har supergod nytte av forumet! Takk!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat