Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 15:41   #41
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodpris på fløte

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det virker jo sånn, faktisk! Ser Sunkost på Gunerius er forhandler, det er jo ikke langt unna. Kan jo alltids droppe innom og spørre!

Jeg kjøpte disse fra hjemmesiden og Camomillamannen har nå forsøkt dem ved flere anledninger. Han tar en kapsel om maten inneholder smør/ost/fløte - og halleluja - det VIRKER! Han har enda ikke forsøkt dem med bløtkake (som han elsker), men før f.eks. en kopp irish (jeg lager jo disse nå med ordentlig vispet krem istedet for spraykrem). Og ingen flere toalett-turer enn normalt! Nå skal det sies at dette er (såvidt jeg kunne lese av nettstedet og pakningsvedlegget) et kosttilskudd utviklet for personer med ADHD/autisme, som ofte reagerer på slike ting som proteiner og laktose. Melkesyrebakteriene i kapslene skal hjelpe på nedbrytningen av disse, og personer med ADHD/autisme skal ta kapslene fast (i samråd med lege, tror jeg). Dersom kapslene skal tas pga matintoleranse alene, skal det kun brukes når man inntar mat kroppen reagerer på.

Her er iallefall erfaringene gode

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat