Tråd: Svimmel
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 14:46   #8
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Svimmel

Jeg hadde også en periode i begynnelsen av kuren hvor jeg måtte ned i knestående på t-banen noen ganger om morran for ikke å svime av. For meg så var det et tydelig tegn på at kroppen var litt i sjokk på at den ikke lenger fikk i seg det sukkeret den var vant til. Det gikk over etter halvannen uke eller no. Kjipt og ekkelt, men det gikk bra når jeg fant en vogn på banen hvor jeg kunne sitte.

Er jo ikke uvanlig at folk blir svimle etter hvert som kroppen omstiller seg, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye.... men få i deg tablettene og hold ut. Snart blir alt så mye bedre

Og det at du hadde drukket litt ekstra den dagen kan jo også ha gjort at du hadde skyllt ut litt mer salter og mineraler enn vanlig.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat