Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 12:43   #7
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Trenger noen råd her...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det kan ta 2-8 uker før kroppen er ordentlig i gang med fettforbrenningen. En "karbo-dag" vil bare forsinke denne prosessen så jeg vil ikke anbefale dette før du har stått stille på vekta i ganske lang tid og ihvertfall ikke så tidlig i prosessen.
Ikke vær i tvil om hva du skal gjøre - dette er ingen kvikk-fix som mange tror! Er du HELT sikker på at du spiser korrekt? Drikker du nok vann? Det er mange ting som kan være årsak til at du stopper litt opp nå - men det aller første du må gjøre er å bestemme deg for å gjøre dette - ikke bare prøve noen uker og når man ikke oppnår ønsket effekt - slutte...

Jeg anbefaler ihvertfall å fortsette å være "flink" som du sier i en mnd til - og så kan vi diskutere temaet på nytt
Tenk også litt på den mentale biten her - skal du endre kosthold for godt eller er dette en slankekur? Hvis du har bestemt deg for å endre kostholdet for godt - blir du ikke så stresset hvis vektnedgangen går sakte.

En ting til -finn fram målebåndet og mål deg - det kan godt hende du har blitt smalere selv om ikke vekta viser nedgang

Les mer om lavkarbo, finn nye spennende oppskrifter, og ikke tenk så mye på vekta, nyt maten istedet!

Oppmuntrende ord, jeg sliter med oppgang og nedgang om hverandre selv, å har stresset med at jeg gjør noe feil, men etter mange kloke ord her inne,skal jeg nå forsøke å slappe mer av dette, å fortsette å nyte all den gode maten
jeg savner ikke så mye annet enda heller jeg, annet enn kanskje litt frukt innimellom,syns vi har mye god mat
jeg holder meg slavisk til dette, har ikke unt meg noe annet, å har allikevel hatt oppgang og nedgang om hverandre, det kan være du har spist saltholdig mat som meg, eller at mensen gjør det, det er visst mange ting som kan spille inn

Lykke til videre!! ikke så mange gode tips hos meg da, men måtte bare inn å snike litt siden jeg hadde samme "problem"

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat