|
Huff. Hva skal jeg gjøre?
Liten sytetråd fra meg idag..
Jeg har vært overvektig siden 4.klasse, hatt et dårlig kosthold hele livet.
For litt siden gikk jeg ned 15 kilo. Jeg var så fornøyd med meg selv, kjøpte pene klær, gikk ofte til frisøren, brukte litt tid foran speilet hver morgen. Jeg var jo faktisk ikke så verst.. Enda hadde jeg fortsatt 20 kg ekstra på kroppen!
Lykken var kortvarig. Kiloene raste fort opp igjen. Ja, på bare tre mnd, fikk med fem kilo ekstra.
Jeg tørr ikke vise meg offentlig lenger, jeg tar ikke kontakt med vennene mine lenger, jeg skulle egentlig ha reist på besøk til noen familiemedlemmer.
Men nei, jeg vil ikke nå som jeg er blitt så stor igjen.
Ingen av de pene klærne mine passer lenger! Pynter jeg meg ser jeg bare forferdelig ut. Stor dobbelhake, magen tyter ut.
Jeg blir så misunnelig når jeg ser alle før/etter bildene. Skulle ønske jeg hadde slik motivasjon jeg også.
Jeg har denne trangen til å spise hele tiden..
På mandag begynte jeg med ketolysekuren. "Velkommen til din siste slankekur" står det på boken.. Jeg var SÅ motivert! Hadde kjøpt inn all maten jeg trengte. Baket ting etter oppskrifter. Spiste store mengder mat uten karbohydrater, til jeg var stappmett. Men gikk ned i vekt.
Og hva skjer? Joda, jeg sprakk idag. Jeg så sjokoladen til sambo i skapet. På noen minutter var hele svære sjokoladeplata borte..
|