Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 11:12   #79
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Her var det jo kjempe mye liv, så gøy

men jeg lurer på en ting, om man skal kutte ut meieriprodukter for å se om det kan hjelpe, hvordan gjør man egentlig det, for å få fett nok mener jeg?

jeg bruker jo ost i omeletten, eller fløte, steker i smør, har creme fraiche til det meste osv

Skal man da steke i olje? å hvordan klarer man da å opprettholde en viss fettholdig mat når man tar bort det?

lurer litt på det siden en snikveiing idag viser 1 kg oppgangs elv om jeg ikke rører noe søtt, brød, eller noe som helst, spiser kjempesafe, bortsett fra meieriprodukter, å blir litt motløs av at jeg skal svinge opp og ned hele tiden, vil helelr gå ned sakte hele tiden, enn å svinge konstant, så vil derfor forsøke en uke uten disse produktene for å se om de gjør noen endring i det

Men cm går ihvertfall ned, nå begynner buksene mine å sagge

Hvis vekta svinger men du minker i omkrets,så bygger du MUSKLER og muskler veier mere enn fett Jeg har lest at de fleste bygger muskler på dette kostholdet selv om man sitter i ro,så trur ikke du skal bekymre deg så mye (lett å si)

Skal du droppe meieriprodukter så bør du øke fett som smør og olje,gjerne tilføre cocosa i maten/drikke,en neve med mandler hver dag...Anbefaler deg å bruke diett.no og legge inn hva du spiser der,fordelingen på kake diagrammet skal være ca 5 %karbohydrater,20 % protein og 75 % fett

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat