Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 00:39   #1009
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hyyyyyyper!!!!!!!!
Dette har virkelig vært dagen sin....
Først var jeg innom på Fedon-klinikken og tok blodprøver, så gikk turen til Haukeland for å ta glukosebelastning.
Gjett hvem som har vært og fortsatt er kjempehyper?????!!!!!
Flere år siden sist jeg tok en slik belastning, og det er egentlig helt unødvendig også siden diagnosen allerede er satt.
Men i forbindelse med dette førerkortstyret så vil de kartlegge graden av diabetes, og da kom jeg tydeligvis ikke utenom en glukosebelastning
Er litt bekymret for at det kom krav om dette, for diabetes i seg selv kan fører til førerkortnekt.
Men testen viste at jeg fortsatt bare er akkurat innenfor "grensen" for diabetes 2, så forhåpentligvis anser de målingsoversikten som er sendt inn med veldig stabile verdier som godkjent i forhold til kravene.
Har jo også dokumentert at jeg tar glucophage hver dag, og at den ikke har hatt noen påvirkning på synet - går til øyelege 1 gang i året.
Så diabetes'en er under kontroll, og jeg har heller ikke mistenkt den får å være årsakt til bevimelsen - stress sier jeg - stress!

Kommer til å kræsje snart kjenner jeg, for migrenen er på vei - dette er noe skikkelig dritt.
Har prøvd å spise meg ned fra dette sukker-kikket i løpet av dagen, så ingen ED-produkter i dag - men mye proteiner og fett.
Usikker på om jeg skal veie meg i morgen, for jeg kjenner på kroppen at det igjen er masse vann.
Ikke kjekt, jeg var jo akkurat i ferd med å komme meg ned på ticker-vekt
Manglet faktisk bare 100g på ticker-vekt-nivå i morges.

Ja, ja, det blir nok bra til slutt - bare en liten hump i veien dette.
I morgen er det en ny dag med nye muligheter til å gjøre de riktige valgene.
Skal ta migrenemedisin nå, samt drikke både løvetann-te og 1l vann - seieren skal bli min
(ikke noe i veien med motivasjonen i alle fall )

Du kan
svartmale
dagene dine.

Du kan
kle dagene dine
i lyse lette farger.

Det fins mange farger.
Det fins ulike nyanser.

Du kan
vrake og velge.

Du har valg

Jeg velger å komme meg utav sukkerhelvetet umiddelbart

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat