|
Sv: Desember/januarstarternes veietråd
Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.
Stoppe opp forje uke jeg også. Ble mega frustrert. Så bestemte med for å skjerpe meg max for vil så gjerne ned... Så veldig gla jeg fortsatte å gå ned denne uka igjen. Tror kanskje vår vektstopp hadde noe med at vi spiste 1 måltid med lavkarbo brød. Lest om fler som har stoppa opp da.
Takk for det, en riktig god helg til deg også, og stå på 
Selv takk Forøvrig har jeg hverken drukket pepsi max, brukt kunstig søtning, spist lavkarbobrød/-sjokolade eller noen av de "typiske risikogreiene", så jeg skjønner det egentlig ikke... Men skriver det på kontoen for at det går litt opp og ned. Har økt veldig fettinntaket, og lurer veldig på om jeg skal kutte meieriprodukter helt eller om jeg skal "risikere" å ha noe i kosten (f.eks kremfløte i kaffen, fetaost, revet ost, creme fraiche etc). Jaja. Idag har jeg vært litt småsjuk (influensasymptomer), men etter å ha slappet av noen timer dro jeg fram stepmaskinen min og hadde 20 minutter på den foran tv´n, + styrketrening og uttøyning. Og krysser fingrene for at en joggetur i helgen leder meg i riktig retning
|