Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 23:43   #18
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 49
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Diabetes type 1 og lavkarbo

Jeg skal ikke påstå at jeg er en ekspert på området, men jeg vil jo tro at det viktigste er at du har kontroll på blodsukkeret. Av det jeg har lest, har jeg forstått at disse som kommer med anbefalinger ikke vil anbefale ketose til oss fordi blodsukkeret kan bli for høyt eller for lavt. Så lenge du holder deg innenfor normalområdene og ikke slurver med målinger bør du jo være ganske safe da, eller? I en slik fase er jo blodsukkerapparatet vår beste venn.

Et svingende blodsukker vil uansett være en belastning for helsa, så det er jo flott at du har fått det under kontroll.

Jeg er ikke så veldig glad i å gå til legen, men jeg har bestilt time nå for å få tatt aktuelle blodprøver og slikt før jeg setter i gang for alvor. Håper å få et greit samarbeid med legen, men for meg er det slik at jeg vil prøve meg frem uansett. Det er kanskje greit for deg også å ha legen informert om hva du gjør i allefall? Oppfølging og blodprøver vil jo vise om du er på rett vei eller ikke.

Lykke til i allefall

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat