Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 22:51   #145
Ildern
Medlem

Ildern sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

God kveld i stuen, med-diettere!
Her har influensaen gjort sitt inntog. Skulle legge ut på en liten joggetur i regnet, men det tror jeg at jeg kan droppe. Jaja, det blir uansett zumba og spinning i morgen. Har ikke trent siden onsdag, så føler meg helt muggen i kroppen.

Skulle lage noe fristende for de uten matlyst, og endte opp med pizza. Det var mislykket, det! Endte opp med å spise bare fyllet. I morgen blir det moussaka hvis jeg finner noen fine auberginer. Evt ta et par skiver med søtpoteter. Yummy! Også skal jeg lage gele av min nye favorittsaft; funlight med granateple. Blitt helt avhengig av den (håper ingen kommer med noe negativ info om den så jeg må kutte ut, evt slutte å drikke den ).

Fylt paprika har jeg ikke laget på flere år! Jeg brukte av og til kikerter eller byggryn i også. Tror jeg skal prøve meg på det igjen. Billig, godt og sunt, og det er jo bra.

Suverene severina, du skal ikke se bort i fra at du har blitt mindre. Det er ikke alltid det viser på vekta. Første gang jeg gikk på kuren var det nesten ingen endring i vekta de to første ukene i fase 2, men buksene ble mer og mer romslige. Fikk masse kommentarer fra folk også. Den siste uken har jeg "bare" gått med 500 g, men jeg ser tydelig forskjell. Musklene begynner å bli synlige. Herlig, rett og slett.
Så bare hold motet oppe, det går den rette veien! Heier på deg, og alle dere andre også

Ha en skikkelig god helg!

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat