|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Det går sikkert greit nå mens du føler deg dårlig.... bare vær obs på at FunLight og andre produkter med kunstig søtning er en såkalt partystopper for enkelte mennesker. Men først må vi få deg på beina igjen.
Forresten jeg kjøpte ikke fun saft. Jeg skal helelr prøve å drikke vann, vanlig vann. Jeg klarer bare ikke å svelge ned kaldt vann, det er grusomt. Men jeg tar det så kaldt som jeg klarer, som min kjære kaller pisslunka ;-) Også kjøpte jeg ei flaske pepsi max idag. Det liker jeg egentlig ikke så noe særlig, men det er bedre enn ingenting.. Så kan ta meg et glass i ny og ne.
Kjøpte også en pakke med soyamelk. Det var veldig godt, god smak på den, + veldig lite karbohydrater i den. Skal jo ikek drikke litersvis, men jeg drikker alltid ett glass melk til frokosten, så jeg bare bytter ut kumelka med denne soyamelka. Og 2 dl om dag er jo ikke så ille.
Jeg har også bakt nå lavkarbo-cookies, oppskrift fra Gerd her på forumet, men jeg merker jeg hadde for lite søtt oppi, så de ble ganske så ikke-gode.. Det skulle være 60g søtt i, og jeg hadde bare sånn natreen, og 60g var jo halve pakken minst! Så jeg tok heller bare 2 ss, og tenkte det var nok.. Neida...
Nå, kan prøve på nytt igjen imorgen 
|