joda, jeg skjønner at dere mener at man må følges tett av lege, men .. hva hjelper det når alt legen gjør er å vente på at du selv skal svare på hva som er galt med deg?! jeg har litt for dårlige erfaringer med legen i det siste, men jeg går regelmessig for å ta blodprøver og har oppfølging på sykehus med diabetes-sykepleier (som faktisk KAN noe om diabetes) og anser meg selv som ekspert på egen kropp Har lært etter mange år med inn og ut av sykehus og legekontor at den eneste måten å få det man vil av legene er å vite nøyaktig HVA man vil ha.. Jeg vil ha svar på blodprøver og det får jeg derfra Noen vil nok være uenig med meg her, og det respekterer jeg og har full forståelse for, men når en lege lar deg gå med en infeksjon i kroppen et år (!) for så å ikke gjøre annet med det enn å ta blodprøver til det går over.. som det gjorde etter en rotfylling hos tannlegen etterfulgt av Flagyl-kur (sterk penicillin/antibiotika).. og "friskmelder" meg med lav blodprosent og jernmangel... da vet eg ikke helt eg altså.. jeg gir det her en sjanse, det kan liksom ikke bli verre -man må ha litt galgen-humor når man har en kronisk sykdom har jeg lært...