Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 21:25   #144
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Fredag er fint - men det er ikke fint at vekta pt ikke rikker seg. Det føles som magen har blitt mindre (og det tror jeg den har også ut fra litt slomsete måling), men vekta er ikke det .

Tror jeg skal fortsette å trene + kjøre på med mere fett. Gir det iallfall litt mer tid før jeg evt. må finne på noe annet, dette har jo funket før.....

Prøvde meg med bønnebrownies i dag, men brukte litt stor form, så de ble veldig tynne (hadde vett nok til å forkorte steketiden!). Hadde heller ikke nok vaniljeessens, og brukte rapsolje så smaken var litt rar. Men, men, skal prøve igjen, kanskje tilsette litt nøtter og?

Middagen ble fylt paprika, en slager hos tenåringen. Enkelt og greit - karbonadedeig brunet sammen med løk, hiver over en boks med oppkutta tomater, krydder og i dag 1/2 boks creme fraiche - og så over i halve paprikaer som dekkes med ost og det hele i ovnen i ca 20 minutter. Ofte lager jeg salat til, men i dag gadd jeg ikke, men tenåringen fikk ris.

Selv om det er fredagskveld så får jeg være flink å ta en runde med klesvask - heller nå enn i morgen formiddag! (for da må jeg jo trene...)

god helg til dere alle - måtte kiloene fortsette (eller for min del: begynne) å rase av!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat