Tråd: Kjempesint!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 21:14   #15
FrøkenBianca
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 41
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

jeg har vært til ernæringsfysiolog og skal til endokrinolog kommende tirsdag. Legene har jeg gitt opp foreløbig til jeg får ny.. de har ikke klart å gjøre noe som har hjulpet meg hittil (nei, jeg skylder ikke bare på legene) og nå har jeg funnet noe der jeg klarer å holde blodsukkeret mitt nede med
Jeg kontrollerer blodsukkeret ihvertfall hver annen time og har gått fra å bruke 7 sprøyter om dagen til MAX 3! så.. det er i mine øyne kontrollert, og ihvertfall bedre for helsa mi enn det har vært de siste 10 årene. Jeg skal gi ketolyse/lavkarbo noen mnd. Har tatt alle blodprøver før jeg starta, så jeg kan følge med Det har allerede gitt utslag positivt i forhold til blodsukker og blodprosen (som har vært lav over lengre tid). Jeg merker at ved å spise denne type kost så er jeg flinker til å få i meg både kjøtt, fisk, grønnsaker og salat.. og fett har jeg vokst opp med å få høre at ikke er farlig.. jeg vil ihvertfall prøve ut dette i noen mnd og så gjøre en vurdering ut i fra allmenntilstand og blodprøver Mao. så gjør jeg dette mest for diabetesen og helsa sin del, da jeg ikke sliter med så mange ekstra kilo.

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat