Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 11:03   #11
Basselisten
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Basselisten er på en erverdig vei

Sv: Helt satt ut av resultatet så langt ...

Hei - litt sent svar til dere som har spurt om hva jeg har spist. Det er egentlig lettere og svare på hva jeg IKKE har spist. Jeg har kuttet ut all brødmat , pasta og ris samt poteter og selfølgelig søtsaker. Jeg er ganske fersk så jeg har bare forsøkt meg frem , men dette har så langt fungert veldig bra.
Spiser mye tunfisk salat , mye salater generelt, spist alt av type kjøtt og kylling. Fetaost og egg samt bacon. Det jeg har merket er at dette metter veldig bra og at blodsukkeret mitt blir jevnere. Ergo så spiser jeg nok mindre sånn alt i alt om jeg skal samenligne med hva jeg spiste før (jeg var en stor brød elsker )
Mandler og nøtter har jeg også spist en del av samt epler og appelsiner og på kvelden tygger jeg kål av ulike sorter. ( her gikk det ofte en pose med snop tidligere hehe)

Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i alt. Jeg ønsker ikke og være en fanatiker men nå etter snart 1 mnd kjenner jeg veldig på kroppen at dette fungerer bra på alle mulige måter. Prøver og la karbohydratene komme fra frukt og nøtter og så selfølgelig spise fett og proteiner.
Stå på til alle her inne som skal ned i vekt

Basselisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat