Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 09:04   #44
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Tar vekten min over her, siden det skulle være vekt i denne tråden også

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )

Syns det å spise det vi skal gjøre for å holde oss i ketose går kjempegreit, det er god mat, å jeg nyter det virkelig men merker at det er frustrerende når jeg , selv om jeg tviholder på maten som jeg skal spise, ikke går ned, som ønsket..
Nå har jeg vært i en haug med selskaper, party, og nå skal vi ut med jobben, å jeg er sååå flink å holder meg langt borte fra den maten vi ikke skal, men allikevel så løsner det ikke hos meg...

Hei du

Du må se på totalt vekt tap og 4 KILO siden 3 Januar er KNALLBRA

De fleste går litt opp og litt ned men totalen er det som teller....og du har gått ned mere enn de fleste altså. Hvis vekta står stille i mere enn 4 uker kan du tenke litt på fløte etc,men du har gått ned litt hele tiden,untatt i uke 2,men det tok du igjen i uke 3

Du trenger ikke tenke på kalorier den første tiden,spis når du er sulten og til du er passe mett,spiller ingen rolle om det er 2 eller 5 ganger om dagen,dette vil justere seg etter en tid og du vil mest sannsynlig orke mindre mat om en stund.

Jeg har holdt på en stund og vippe opp og ned men er nå på vei ned,spiser ca 3-4 ganger om dagen,men klarer nå bare halvparten av det jeg gjorde før....

Du har vært kjempe flink

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat