Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 22:51   #29
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fra100til70, her.

Otika ......
Har du gått på lavkarbo siden 2006 ??? Å gått ned bare 10 kg på den tiden, Eller har du prøvd andre ting før lavkarbo. Grunnen til at jeg ikke går på pulver nå er at jeg vil se om dette er en mer ok måte å gå ned fort på. Vi er forskjellige, jeg ble ikke feit av poteter ivertfall, og dem fleste mennesker spiser ris/poteter hver dag, å det er bare et fåtall av oss som er feit, men det er deffinitivt ikke av poteten... tror man det , lurer man seg selv.

Nei jeg meldte meg inn i 2006 men kom aldri i gang ,har lest og lest siste 2 årene,og begynte på lavkarbo tidlig i fjor,gikk fort ned 10 kilo + noen til,men skeiet ut hele sommeren med nettopp litt ris,litt potet og litt pasta..I oktober startet jeg for fullt og har holdt meg unna all sukker og stivelse (som det er i potet etc) gått ned flere kilo og ikke minst gått fra 50 % ufør til 100 % frisk

Mulig at noen ikke blir feite av poteter og ris,men jeg blir både feit og syk dessverre, og det ER stivelse i dette,uansett hva du sier eller hva jeg trur...så jeg lurer ikke meg selv for jeg har prøvd og feilet,og det kommer ikke til å skje igjen

Hvis du kan gå ned på lavkarbo med poteter og pasta så er du heldig ,de fleste kan ikke det,sjekk med flere som har vært her en stund De sier til og med at stivelse i potet/gulrot er verre enn reint sukker ,og jeg stoler på dem

Anbefaler deg boka til Sofie Hexeberg,hvis du ikke har lest den,eller sjekke matvaretabellen.no for hva som har karbo i seg

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat