Hei alle go'e folk på forumet! Takk for masse god trøst og støtte i dag - det gikk faktisk ganske bra til legen. Jeg ga henne scorecard lista fra http://home.online.no/~meretlun/scorecard.htm og kommenterte til hvert symptom. Dette la jeg igjen så hun skulle se på. Hun sa også at jeg hadde høyt PTH, og veldig lavt jern - så jeg fikk jerntabletter. Ellers ser FT4 og FT3 prøvene greie ut, med 16 for FT4. Jeg fikk skrevet ut prøveresultatene og sa jeg vil gjerne se og lese litt selv så kanskje jeg kan bidra i å finne ut hva som er problemet og det sa hun var lurt Jeg takket også får å bli tatt så seriøst og hun sa "det skulle bare mangle" - men dette KAN ta litt tid. Det blir vel ultralyd av skjoldbruskkjertelen i første omgang. Hun ringer meg når jeg kommer hjem fra Madeira, skulle lese gjennom den scoreboard lista og tenke litt først. Hun snakket også om at symptomene også kan tyde på ME eller fibromyalgi - og vi snakket litt om at kanskje jeg nå skal begynne å innse at jeg ikke klarer "alt"... Føler meg ikke så aller verst - er sliten og trøtt, men har en lege jeg kan stole på vil hjelpe. OG hun synes det er greit at jeg er så aktiv selv - og det er kjempeviktig for meg! Vil følge opp litt mer i MUP'en min etterhvert - skal glane litt å finne ut hva PTH gjør i første omgang FORUM-KLEM!