Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 16:07   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Popularitet?

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Det er eg enig i, eg er ny her å har maaange spørsmål og da er det veldig kjekt å "vite" kem eg får svar fra

Du gir ryktepoeng ved å trykke på vektskåla som er under avataren til brukeren du vil gi tilbakemelding til. Du kan også skrive en liten kommentar, som vil komme opp i vedkommendes kontrollpanel, under oppdaterte tråder .

Ellers skriver HP:

Sitat:

Slik fungerer det:

• Du må være registrert bruker for å kunne gi rykte.
  • Alle begynner med et rykte på 10
  • Du kan ikke innvirke på andres rykte før du har skrevet 25 innlegg - Du kan gi men det vil ikke ha innvirkning på poengene til brukeren.
  • Du kan ikke innvirke på andres rykte om du har mindre enn 10 i rykte selv
Hvor stor påvirkning du har på andres rykte avhenger av disse faktorene:
  • Hvor lenge du har vært medlem (+1 / 180 dager) Endret 7/3
  • Hvor mange innlegg du har (+1 når du har skrevet 25 innlegg, deretter +1 / 1000 innlegg) Endret 7/3
  • Hvor mye rykte du har (+1 / 200 ryktepoeng) Endret 7/3
Du må spre rykte til 10 brukere (Endret 7/3) før du får gi på nytt til en bruker du har gitt til før. Du kan gi rykte 15 ganger (Endret 7/3) per døgn. (Administratorer har ikke disse begrensningene.)
  • Dine 25 siste ryktepoeng og kommentarer finner du i kontrollpanelet ditt.
  • Dine 20 siste ryktedryss og kommentarer finner du også i kontrollpanelet ditt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat