Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 13:35   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fakta om utskeielser på lavkarbo

Hvilke typer rødvin liker du, da? Det står som regel restsukkerinnhold på de fleste viner på polets nettsider. Rødvin er ellers en litt sånn vanesak. Jeg likte det ikke før, nå ELSKER jeg rødvin! Men jeg har jo mine preferanser.
Du kan jo drikke lite-øl som er redusert på sukkerinnhold opp til 70%, de er "vasne" i forhold til vanlig øl, dessverre, men greit nok.
Ellers har du cava og rosévin, bare sjekk restsukkerinnholdet. Jeg har en tommelfingerregel på maks fem gram sukker/literen.

Og TrillTrall, jeg er helt enig! Men har man lyst til og er innstilt på å ta seg en fest, så kan det jo kanskje bli en smule kjedelig når man er den eneste som er edru ... . Å føle at man må, er jo en annen sak igjen .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat