|
Sv: Popularitet?
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Hva er det egentlig du vil frem til?
De som ikke skriver noe, kan ha all den kunnskapen de vil for min del. Gidder de ikke dele på den, så kan de jo heller ikke klage!
Jeg liker å hjelpe andre litt på vei og er barnslig nok til å syns det er hyggelig med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Ikke for poengenes del, men kommentarer som : Du er en engel, Tusen takk for god hjelp, Du er snill, du, Dine kunnskaper er uvurderlige etc etc etc, er faktisk veldig hyggelig å få! Selv om den som gir tilbakemeldingen er så fersk at h*n ikke har opparbeidet seg ryktepoeng en gang!
Man må gi tilbakemeldinger til 8(?) stykker før man kan gi til den samme en gang til, så det er som Megvel sier, ikke mulig å "jukse"!
Hehe, jeg bryr meg som sagt ikke noe om dette med prikker eller juksing (?) som du nå nevner. Det er meg revnende likegyldig hvor mange prikker man må dele ut før man kan gi til den samme osv.., synes det er flott at det oppmuntrer med tilbakemeldinger! Og hvem klager? Jeg ville bare si at jeg syntes det var en veldig svart/ hvitt formulering at det skulle være noen form for automatikk i det med kunnskap vs poste mye... Nå har jeg f.eks nettopp postet mange svar på dette men jeg er ikke det spor mer kunnskapsrik på lavkarbo av det, hihi 
|