Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 12:33   #993
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har lært mye om lavkarbo, mye om meg selv og veien videre er det ingen som kjenner. Bortsett fra at jeg skal kvitte meg med de ekstra kiloene som snek seg på igjen etter at jeg var ferdig slanket

Dette har jeg oppnådd
Jeg har gått ned fra 95 kilo til 67 kg ( og gått opp igjen :rødme:
Gått fra str. 48 til 38/40
Jeg trener 2 ganger i uken
Hodepinene mine er blitt kraftig redusert i hyppighet
Spiser masse grønnsaker
Fått meg en lærepenge om at jeg ikke kan vende tilbake til gamle vaner igjen bare fordi jeg var ferdigslanket.

Sånn - da fikk også jeg slengt inn et lengre skravle innlegg. Imorgen er det 1 år + 1 dag...

Herlig jeg fikk deg til å le da...en god latter forlenger livet...og det skader heller ikke å være positiv...he,he!
Men fra spøk til alvor er dette virkelig en kamp mot dårlige vaner. Det skal ikke undervuderes å gå ned i vekt, de som har klart det fortjener all ros og applaus!!!!!!!
Syntes du er et flott forbilde Popp! Igjen klarer du å hente deg inn til trivsels vekt.
Har tenkt.....for jeg vet jo ikke....men hørt av andre som også er ferdig slanket, at de er ofte på vekten for å passe på....føler kanskje jeg kommer til å være i den kategorien!
Ja,ja, herlig med Zumba idag tidlig! Er ikke helt meg, men gøy og morsom trening. Får løsnet litt på hofte bevegelsene