Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 09:51   #990
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

1 år går kjapt ja Popp , det gjør 2 også
Og, uavhengig av disse snike-kiloene før jul, så har du jo gjort en formidabel innsats.
Den erfaringen du har i perioden oktober-januar er jo kjempeviktig for veien videre, da den gjør at du nå vet hva som er ok og ikke i forhold til "vanlig norsk kosthold".

Jeg har jo snart 2-års-markering for ED, men vet jo at jeg kommer til å holde på hele 2011 med vektreduksjon.
Min erfaring fra fjor sommer sier meg at det blir lavkarbo resten av livet for min del, og det er livets realitet for meg
Det betyr jo bare at jeg har masse god mat i vente..... ribbe, rømme, ost, fisk, grønnsaker, egg, vafler, sjokoladekake - ja da, dette blir bra

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat