|
Sv: Den store felles ED-tråden
Så plustelig at det var den 26. januar idag.
Det er idag 1 år siden jeg startet på ED 
Helt ukjent med lavkarbo så måtte jeg google litt rundt tema'et og fant veien til dette forumet hvor jeg har funnet personer i samme situasjon som meg selv, og som har motivert og støttet - og for å ikke nevne alle tipsene til matlaging. Som alle andre slankesteder, så forsvinner folk men jeg må bare nevne Grotingeling som var her da jeg startet. Det er ikke lett å slanke seg - men enda være er det å holde seg slank. Måtte le da jeg så Monicas helt enkle oppskrift. Du er herlig, Monica 
Opprinnelig lagt inn av Monica31
SÅ BARE GLED DEG TIL Å RASE NED I VEKT OG VIPS ER DU SNART MYYYYYYE MINDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har lært mye om lavkarbo, mye om meg selv og veien videre er det ingen som kjenner. Bortsett fra at jeg skal kvitte meg med de ekstra kiloene som snek seg på igjen etter at jeg var ferdig slanket 
Dette har jeg oppnådd
Jeg har gått ned fra 95 kilo til 67 kg ( og gått opp igjen :rødme:
Gått fra str. 48 til 38/40
Jeg trener 2 ganger i uken
Hodepinene mine er blitt kraftig redusert i hyppighet
Spiser masse grønnsaker
Fått meg en lærepenge om at jeg ikke kan vende tilbake til gamle vaner igjen bare fordi jeg var ferdigslanket.
Sånn - da fikk også jeg slengt inn et lengre skravle innlegg. Imorgen er det 1 år + 1 dag...
Journalen
|