|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
...glemte jo helt å svare på det ser jeg. Hun er 5 år og gutten vår blir 8 år nå i februar! De blir så fort store
Jeg ville rådet deg til ikke å bestille start pakken. Jeg fikk selv det tipset av en som inspirerte meg til å begynne på ED. Var så mye hun aldri endte opp med å spise=penger ut vinduet
Klinikken kommer helt sikkert til å anbefale det på det sterkeste.....
Jeg sa jeg bare ville bestille ut fra listen selv.....jeg liker:
prailine bar, karamell og vaniljebar, har hørt at den nye sviske-baren er saftig og god, men ikke prøvd selv,
har alltid hatt sjokoladefrokostblanding til frokost-spist med skje for å få "frokost følelsen", jeg likte osteomeletten, men vet det er veldig smak og behag så mitt råd er å ikke bestille for mye av hver pakke av den varme maten.
Ellers spiste jeg bringebærkjeks, sjokoladekjeks (jeg syntes bringebær var best), creme brulee, pasta(sjekk ut egneoppskrifter i forumet til ED pastaen), soyanøtter er gode og salte for å erstatte chips eller salt snack, kyllingsuppen var den jeg likte best av suppene. Men i fase 2 blir det ikke så mange varme måltider..ikke for min del....så jeg kjøpte heller inn mye av det andre!
Håper du finner ut av det..... ...og masse lykke til! det er "bare" litt over 4 mnd. siden mange av oss var der, SÅ BARE GLED DEG TIL Å RASE NED I VEKT OG VIPS ER DU SNART MYYYYYYE MINDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Signerer... ( men jeg ville nok anbefalt startpakken. Det er bare 2 av hvert produkt slik at man kan teste ut flere varianter innenfor ED) Men smaken er så baken - alle har vi forskjellig.
- Jeg er elsker forresten Cappucino'en. Har den hver morgen...

Journalen
|