|
Sv: Den store felles ED-tråden
Så koselig at det kommer flere inn på forumet Happylady.... Jentene her er en flott gjeng som alltid har en god kommentar eller tilbakemelding.
75 kilo...........jeg drømmer!! Var der for 5 år siden, og jeg skal jammen meg komme meg dit igjen. Titti, jeg kjenner meg så igjen i "drukne mine sorger". De x-tra kiloene forsvinner raskt skal du se..
Kjemper hardt inninellom for å ikke havne på karbokjøret igjen, men innrømmer at jeg gikk på en smell i går. Og unnskyldningen ligger på rekke og rad..... Slitsomt med syke barn, mye å gjøre på jobb, trist å være alene....selv om det er selvvalgt - you name it! Det verste er at det ikke var noe godt en gang, hva er poenget da?
Kan tro jeg angret mine synder når jeg våknet opp på natten og oppdaget at jeg hadde dratt på meg omgangssyken...... Er ikke overrasket siden begge mine to små har hatt det nå de siste dagene, men jeg hadde glemt hvor ekkelt det er..... I morgen skal jeg på Lindberg klinikken og jeg grugleder meg. Føler jeg ikke har fått til opplegget 100%, med to sykdomsperioder. Henter meg alltid inn igjen og jeg går nedover....kan notere meg - 7,8 kilo siden 3. januar MEN, jeg vil så gjerne klare 30 dager sammenhengende - uten noe lurerier fra meg selv...noen som skjønner hva jeg mener?
Sist redigert av ~Buble~ : 26-01-11 kl 19:59.
|