Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-04, 19:00   #356
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Idag har jeg veid & målt. Trenden er nedadgående, halvkilo'n forrige uke og litt mindre denne uka. MEN jeg har gått masse (3 rundet med 18 hulls golf denne uka) regner med at jeg har bygget noen muskler ! Det går innmari saaaaaaakte Men skitt au.... Jeg har da god tid og jeg er ganske fornøyd om dagen okke som.

I dag har jeg vært hos svigers for den vanlig lørdagsbrunchen. Henta drakta mi på renseriet, handla solbriller til gubben og mat for helga. Vel hjemme har jeg lest aviser, vasket og strøket masse tøy - (må jo gjøre klar til ferien, reiser tirsdag). Og så har jeg lagd middag.....og spist....

Nå skal jeg føre maten min og poste status.....