Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 17:14   #28
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Ernæring! Atlantis medisinske høgskole?

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

knh:
forige halvår var det et obligatorisk blodsukkerforsøk, og en obligatorisk labdag. Blodsukkerforsøket var kjempe spennende, og man skal også levere en mappeoppgave på det!

wonder woman:
jeg syntes skolen i oslo er bedre enn den i spania, siden her i oslo har de mere ressurser! men det er de samme foreleserene som er i spania og i oslo (som igjen er mange av de samme som foreleser på ernæring på høyskolen i oslo)! litt av forskjellen er at perioden med forelesninger i spania er kortere enn det som er i oslo,så det blir mye mer intensivt! men eksamen har man samme dag enten man går i spania eller i oslo..

jeg trivdes godt i fuengirola, men det er en liten by, så for meg holdt det med å være der i et år, men det er noen som jeg gikk sammen med som er der i år også. Man kan også ta et halvår der nede også! Skolen har en avtale med et leilighetshotell der nede, og da betaler man for de tre mnd man skal bo der, før man drar. Man kan så klart finne en leilighet på egenhånd også Så får man ca 6500 i mnd fra lånekassen, og det holder lenge det å leve for. Mat og sånt er jo billigere der ute, og IKKE MINST alkohol :P Lånekassen dekker også studieavgiften ja de pengene får du i første utbetalingen

legger ved en link til hotellet jeg myramar castle beach heter det
http://www.eurobookings.com/fuengiro..._type=remember

Tusen takk for svar

Hva gjorde dere på den obligatoriske labdagen?

Lærer dere om forskning på ernæring og ulike forskningsmetoder?

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat