Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 16:05   #973
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

En god til deg, Monica.

Skjønner følelsen med å trøste seg med litt godt, kanskje lurt å ha litt sukkerfritt liggende til neste gang. Men som du sier 2,5 dager er ikke som før og 1,2 er jo av igjen på kort tid.
Slitsomt å bli vekket om natta, gutten min på 8 er mye urolig for tiden og våkner alltid i tre-tiden med mareritt, ender til slutt med at han får komme opp i senga vår. Men en blir smårar av for lite søvn.
Hvor gammel er minstejenta di?

Kanskje rett i å ha noe sukker fritt. Har tenkt at hvis jeg har det i hus, går jeg å snoker etter det hele tiden, men det er jo mye bedre å ta litt sånt enn de ordentlige dumme karboene. Skal gjøres imorgen De dagene jeg er nøkteren er det ikke noe lyst på søtt uansett. Igår og idag er det helt ok igjen....kjipt at det går så opp og ned mange ganger!

Typisk meg før også når jeg fulgte andre opplegg. Så var feks. frukt fy fy ifølge kuren...men hvis jeg sprakk, tok jeg meg ikke en banan, nei for det var jo fy fy. Men hev meg istedenfor over sjokoladen.....er fasinert over hvor mye jeg har klart å lure meg selv mange ganger.....

Men det er vel selvinnsikt som får meg videre og nedover...

Uansett...igjen...godt å være helt ærlig med meg selv ved at jeg skriver det her i forumet!