Sv: må jeg spise masse fett?
Hei jeg lurer litt pådet samme, selvom jeg har lest Skaldemann, Dr. Lindqist, Bedre uten brød og har boka til Torkil Andersen- som jeg har lest og fulgte tidligere. Det jeg lurer på er siden jeg nå har gått lite ned eller ingen ting, siden jeg føler meg proppfull av væske med hovne fingre, føles slik i ansiktet også, og jeg er i ketose. Har stixet meg for å være sikker på kvelden.
Grunne til at jeg også lurer er siden jeg så et innlegg av Hexberg der hun beksiver en person som gikk ned 170 kg med lavkarbo LCHF, men når jeg leste den menyen hennes tenkte jeg at : hm:: det var da lite mat og egentlig ikke så mye mettet fett fra smør , fløte etc.... det var ganske magert og virket som temmelig kaloriberegnet og masse vann.
Kanskje noen som har sett dette, nå husker jeg ikke hvor jeg leste det, men jegbare stusset og har begynt å tenke : gjør jeg noe feil. Jeg spiser uten å telel kalorier, spiser frokost, middag og litt til kvelds. Baker eget karbobrød, tar 2-3 tynne skiver av det ellers LVHF. Spiser mye smør på skivene, steker i smør, bruker rømme, fløte etc.... så da er det ikke rart jeg stusser litt. HAr gått på kosten i 2 uker, har nå mensen, så dette kan ha virket inn, men jegføler megveldig vel og i god form, men jeg har jo ikek blitt tynnere
|