Kitteknuppen! Sambo tror av en eller pussig grunn at alt ordner seg med grønnsåpe, selv er jeg litt tvilende til at grønnsåpe tar mugg Da fortsetter vi i å vaske og tørke den skikkelig. Bilen står nå i en garasje med varme og blir stående under tak fremover, da burde den i allefall ikke bli fuktig innvendig igjen Mugglukt er intens og uggen, yæyks!
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her. Muggluft? Har dere tatt å sjekka under gulvet? At ikke det er fuktighet i isolasjonsmattene? Eddik eller sitronvann kan hjelpe Men bare viss problemet er luft som sitter igjen, og at selve problemet er borte....
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Muggluft? Har dere tatt å sjekka under gulvet? At ikke det er fuktighet i isolasjonsmattene? Eddik eller sitronvann kan hjelpe Men bare viss problemet er luft som sitter igjen, og at selve problemet er borte....
Har revet ut de mattene vi har kunnet, blant annet bak i lasterommet, løsnet på matter etc foran og lagt innunder noe slik at det har kommet til luft Tror søren meg jeg forsøker en runde med eddikvann også jeg, får jo uansett ikke gjort noe skade Tusen takk!