|
Sv: Nytt år og nye muligheter?
Hyggelig å lese at det går bra for så mange - og velkommen smurfejenta!
Selv er jeg iallfall mer optimistisk mht at ting nå løsner, trente både søndag og i går, og skal også avgårde i kveld. Kjenner at det gjør utrolig godt!
Maten går stort sett greit - i går ble det nøttemuffins i stedenfor middag, kom sent hjem og orket ikke sett i gang med noen større prosjekter. Er generelt sett lite glad i å spise sent på kvelden. Er imidlertid litt i tvil hva gjelder nøttemuffins i mengder - blir det kanskje litt for stor nøtterasjon pr dag å spise flere sånne?
Frokosttips til dere som blir lei av egg: skivet røkelaks med smøreost! Jeg spiser gjerne litt over halvparten av en pakke med 100/120 gram røkelaks, og kavli har en supergod ost som heter 4pepper el. Kjappt og enkelt, og definitivt en variasjon over både egg og fritata, og det metter like godt. Ta gjerne litt tomat og agurk ved siden av og - jeg gjør det som regel ikke, har det gjerne litt travelt om morgenen!
Sola skinner og jeg hadde møte utenfor huset som jeg gikk til og dermed fikk jeg litt sol og dagslys i dag. Det er såååå deilig når det går mot lysere (og forhåpentlig lettere ) tider!
ha en fortsatt fin dag!
|