Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 12:49   #9
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Popularitet?

Jeg er blant de som kan kjenne at jeg blir litt irritert/oppgitt når folk gir "ekstreme" råd og har helt sikkert vært unødvendig krass.

Som andre har sagt, det er viktig å sjekke hvilken filosofi trådstarter/spørsmålstiller følger og gi råd ut i fra det.

Tenker på de som er nye her, himmel så komplisert ting fremstår om en som følger ketogent kosthold og har en reell overvekt får "unødvendige" tips som går på kaloritelling osv, særlig helt i starten av kostomlegginga.

Ligger mye sannhet i KISS, keep it simpel, sweet (stupid i noen tilfeller ) og holde seg til kostholdsretningen vedkommende går på.

Har vært bruker av forumet i 16-17 mnd og synes i all hovedsak dette er et svært så trivelig og hjelpsomt forum

Et sent nyttårsforsett kan kanskje være å svare med et større smil?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat