|
Sv: Popularitet?
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Først må jeg få si at jeg er veldig skuffet over hvordan dette forumet blir drevet av de folka som har med det å gjøre.I går var jeg med i en diskusjon på en tråd,jeg delte mine erfaringer og meninger om diverse.Det utviklet seg til en slags krangle diskusjon.Grunnen er at jeg hadde endel andre meninger enn di andre på den tråden,noe jeg også fikk høre så det holdt.Så ble tråden avsluttet,da fikk jeg en veldig ufin kommentar før jeg rakk å skrive tilbake .Så jeg skrev en kommentar om det på en annen tråd.Da fikk jeg også så ørene flagret og ble beskylt for å være veldig ufin,når det i realiteten var hun som var ufin mot meg.Det jeg nå sitter og funderer på er om dette forumet egentlig er bare for de på lavkarbo som har en mening ,og det er at på lavkarbo SKAL det være mye fett.Alt annet er feil.Det er det inntrykket jeg sitter med ,etter at jeg fortalte at jeg rekner kalorier ,ligger på ca 30 karb,og spiser mye proteiner og lite fett.Resultatet var at jeg til og med fikk en rød prikk for å ha egne meninger,og blir kaldt usaklig.Så da sliter jeg står det på den prikken.Det prikke systemet syns jeg er usaklig,og hvem gir de som sitter og bestemmer over prikkene rett til å dømme folk slik.Jeg er veldig skuffet over dette,for i grunnen lærer man mye på dette forumet,men når personer blir favorisert og stemplet på dette viset,mistet jeg mye av respekten for forumet.Syntes dette var et bra og seriøst forum inntil dette skjedde.Skal heller ikke forundre meg om jeg blir kastet ut av forumet ,fordi jeg sa meningen min om dette også.Håper ikke det da. Skuffet.
Sånn, da har jeg gitt deg min positive stemme, som kan være til inspirasjon for å få vekk den røde prikken du nå har 
PS: har egentlig ikke fått med meg diskusjonene i forkant.
|