Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 12:23   #6
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Popularitet?

Hei! Nå er det på tide å børste av seg og komme seg opp igjen.

Hvordan får du det til (hvis du vil rehabiliterer prikken din da)?

Det hjelper masse å lese litt. Skriv hyggelige kommentarer til andre i deres journaler (ikke nødvendigvis råd, men les hva som skjer og hei i vei!). Da lærer du hva andre gjør og samtidig vil du få hyggelige ryktepoeng til deg selv. Du får tilogmed hyggelige venner etterhvert! Du kan også gi hyggelige ryktepoeng til andre, da ser vi jo at du er kjekk og grei.

Bombastiske svar her inne (jeg vet på meg selv at jeg av og til ikke hører at jeg er bombastisk før noen hugger hue av meg) funker dårlig utenfor "midtre vei" her inne. Det har du oppdaget. Da bør man virkelig kjenne vedkommende (fra journal?) og hva filosofien er og si noe deretter.
Som du sikkert vet så er det ikke samme tone i alle forum og man må venne seg til den som er i forumet. Det er forum jeg selv ikke trives i for jeg får skambank bare jeg sier hei.

For øvrig: Ekstreme dietter må alltid følges opp av fastlegen til vedk (greit å si i innlegg!).

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat